Clips Fotografie

• Beste spelers en ouders,

• Dit zijn de teamindeling voor de wedstrijden van zaterdag 12-6-2021
    • Indien je afwezig bent, graag op tijd afmelden bij één van de leiders zoals benoemd in het overzicht.  We kunnen dan indien nodig nog zorgen voor vervanging.
    • De tas met tenues worden door één iemand na de wedstrijd meegenomen voor de was. De tenues mogen niet individueel worden meegenomen.
    • Zoals al vermeld aan de spelers is dit een indeling voor de komende wedstrijd(en). De regio Cup wedstrijden worden gebruikt als oefenwedstrijden voor de nieuwe teams voor het komend seizoen. Er kan dus nog een en ander veranderd worden tijdens deze wedstrijden qua teamindeling. De definitieve teamindelingen voor het nieuwe seizoen worden eind juni bekend gemaakt.
    • Als er vragen zijn, dan kan er contact worden opgenomen met Menno Roozendaal via 06-53609645 of per e-mail menno@vrienDD.nl
    • Zouden er ook ouders willen zijn die rijden naar de uitwedstrijden? Graag opgeven bij de leider!
    • Zou een van de ouders die meerijden willen vlaggen zodat de leider zich kan bezighouden met coaching? Graag opgeven bij de leider!