Clips Fotografie

• PROTOCOL COVID-19 MAATREGELEN  VV Groeneweg

(UPDATE PER 28-01-2022)

Update: Corona afspraken V.V. Groeneweg

Naar aanleiding van de persconferentie van dinsdag 26 januari gelden op V.V. Groeneweg de volgende afspraken:

• Het buitenterrein is voor iedereen weer toegankelijk. U bent dus van harte welkom om als toeschouwer weer naar de wedstrijden te komen kijken.

Wij vragen u wel om anderhalve meter afstand te houden.

• Het CLUBHUIS is voor iedereen weer toegankelijk, let op het volgende:

KLEEDKAMERS:

Spelers tot 13 jaar:                            geen mondkapje en geen coronatoegangsbewijs

Spelers vanaf 18 jaar:                        mondkapje + coronatoegangsbewijs verplicht

Vrijwilligers + trainers + leiders:         mondkapje verplicht  + coronatoegangsbewijs niet verplicht

Route van en naar de kleedkamers voor iedereen vanaf 18 jaar mondkapje verplicht.

KANTINE:

Onze kantine is open, maar alleen als doorstroomlocatie. U kunt dus eten en drinken afhalen, maar u kunt niet plaatsnemen in de kantine. U wordt geacht met uw bestelling weer naar buiten te gaan.

Bezoekers tot 13 jaar:            geen mondkapje en geen coronatoegangsbewijs

Bezoekers vanaf 18 jaar         mondkapje verplicht

BUITENTERRAS:

Op het buitenterras kunt u, mits u anderhalve meter afstand houdt, wel even gaan zitten.  Het is echter niet de bedoeling dat je hier langer blijft, want dan moeten wij om een coronatoegangsbewijs gaan vragen.

• Van en naar het voetbalveld is voor spelers een mondkapje niet nodig.

Let op! Toegankelijkheid van de vereniging:

Vanaf januari 2022 tot 1 april 2022 wordt er in Zevenhuizen gewerkt aan de weg die naar onze vereniging leidt:
    Onze tweede parkeerplaats is hierdoor niet toegankelijk.
    Wij vragen u dan ook om indien mogelijk met zo min mogelijk auto’s naar onze vereniging te komen, en als het kan op de fiets of lopend.Hou er qua tijd van verzamelen rekening mee, dat de rit naar Groeneweg wat langer duurt dan normaal.
    Wij adviseren om voor vertrek op google maps te kijken naar de meest recente wegafsluitingen.