• Sponsor worden

U bent van harte welkom!

V.V. Groeneweg kan niet bestaan zonder haar actieve leden, de vrijwilligers en onze sponsoren. Sluit u zich bij ons aan dan profiteert u van diverse voordelen, tegelijkertijd steunt u met uw bijdrage onze activiteiten.

Sponsormogelijkheden

Naast de bekende sponsormogelijkheden zoals de reclameborden, wedstrijdballen en kledingsponsors is er nu de mogelijkheid om middels een sponsorpakket op een breed terrein aan naamsbekendheid te werken en de club te steunen. Met de introductie van complete sponsorpakketten heeft de club een nieuwe weg ingeslagen op het gebied van sponsoring.

• - Sponsorpakket Jeugd F-E
    • - Sponsorpakket Jeugd D-A
    • - Reclamebord hoofdveld
    • - Reclamedoek veld 2 / veld 3
    • - Wedstrijdbal sponsor
    • - Vermelding website V.V. Groeneweg en Social media
    • - Vermelding Narrowcasting

Word sponsor

Wilt u meer weten over de mogelijkheden en een bijdrage leveren als sponsor van V.V. Groeneweg? Neemt u dan contact op met de Sponsorcommissie via sponsorworden@vvgroeneweg.nl.

Sponsorcommissie

U kunt de Sponsorcommissie voor meer informatie ook telefonisch bereiken via:

Wim van Kampen   06 3373 3136
    Peter de Kooter Kleding 06 5195 1952