• Opzeggen of Overschrijven

Wanneer ben ik op tijd & wat is bepalend?
    Het indienen van de digitale overschrijving door de ‘’nieuwe vereniging’’ uiterlijk 15 juni 23.59 uur, is de deadline. Dit geldt alleen voor de A-categorie. Voor de B-categorie (de lagere elftallen) kan overschrijving het gehele jaar door worden aangevraagd.

Wat moet ik doen om een overschrijvingverzoek aan te vragen?
    1. Jij meldt je bij de nieuwe vereniging met je relatiecode en/of spelerspas
    2. Je vult en ondertekent een inschrijfformulier in bij de nieuwe vereniging
    3. De nieuwe vereniging vraagt het overschrijvingverzoek digitaal voor je aan
    4. De oude vereniging geeft digitaal akkoord voor deze overschrijving

Anny Cox en Tosca van den Brink zijn de twee medewerkers van de KNVB die de overschrijving centraal afhandelen.

Voor vragen over overschrijvingen kijk eerst op KNVB Assist. Kom je er niet uit, blijf dan vooral niet zitten met je vraag. Mailen kan naar overschrijvingen@knvb.nl

Zij zijn ook telefonisch bereikbaar;
    0343-499 699 Anny Cox
    0343-499 740 Tosca van den Brink

Alleen contractspelers en spelers die een internationale overschrijving aanvragen behoren een papieren overschrijvingsformulier per post en/of mail naar de KNVB te Zeist te sturen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Hans Schelling
    Operationeel manager

Opzeggen lidmaatschap

Het seizoen loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzeggen moet echter voor 31 mei! Bij niet tijdig opzeggen zal €25,- aan kosten in rekening gebracht worden.
    Deze opzegging moet gericht worden aan:

- Senioren: de secretaris van de vereniging (bestuur): Hans Roos aan de Lange Zijde 23 te Zevenhuizen.

- Jeugd:
    · de secretaris van de vereniging (bestuur): Hans Roos aan de Lange Zijde 23 te Zevenhuizen.
    · de jeugdcommissie

De opzegging kan verstuurd worden naar lidmaatschap@vvgroeneweg.nl

Overschrijven naar andere vereniging

Overschrijven naar een andere vereniging moet voor 15 juni.